• تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ 
next    /  5 prev
بازدید معاون محترم امور عمرانی استاندار در هفته دولت از شهر

 

بازدید معاون محترم امور عمرانی استاندار در هفته دولت از شهر

 

در هفته دولت شهر اوشان فشم میگون میزبان معاون محترم امور عمرانی استانداری تهران و مدیر کل محترم راه و شهرسازی بوده است.

 

جناب مهندس کریمی معاون محترم امور عمرانی استانداری، به همراه جناب مهندس محمدزاده مدیر کل محترم راه و شهرسازی، بخشدار رودبارقصران، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین شهرداری از فعالیتهای عمرانی شهر اوشان فشم میگون بازدید بعمل آوردند.

بازدید از پروژههای مشترک، بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی بوده که بعد از آن، جلسه ای در خصوص حل مشکلات در دفتر شهردار تشکیل شد که بعد از مذاکرات، به توافق قابل توجهی دست یافتند.

دراین جلسه جناب مهندس کریمی از روند پیشرفت فعالیتهای عمرانی و زیباسازی شهر ابراز رضایتمندی کردند و اظهار داشتند که شهردار جوان و پرتلاش اوشان فشم میگون با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، و همکاری همکاران توانمند شهرداری، با توجه به رکود مالی شدید، به صورت شبانه روز جهت آباد سازی شهر تلاش می کنند و این امر قابل تقدیر نیز می باشد و تمام ادارات مربوطه، باید همکاری های لازم را، به همراه داشته باشند، و معاونت امور عمرانی استانداری، از هرگونه فعالیتهای عمرانی  و زیباسازی در جهت آبادسازی شهر، به جدیت حمایت کرده و برای تحقق بخشیدن به این امر تلاش خود را می کنند.

تمام فعالیتهای شبانه روزی و تلاش های بی وقته شهرداری جهت رضایتمندی و آرامش، مردم می باشد و آنها نیز با دعای خیر خود می توانند مسیر را برای ما هموار سازند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0