• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ 
جشنواره محلی هدیرا با رویكرد جامعه ی سالم در گرو نشاط و سلامت اجتماعی در میگون برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به همت فرهنگسرای میگون و با همکاری مرکز بهداشت و درمان رودبارقصران درشهر میگون، ضمن برگزاری جشنواره محلی هدیرا در دو بخش نمایشگاهی و برنامه ویژه ، کافه مشاوره را نیز همزمان با این برنامه در روز 97/5/18 در پارک قلعه باغ افتتاح کرد.

این جشنواره سه سال متوالی است که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری و همکاری کارگروه های مردمی و فعالان فرهنگی  و با محوریت حفظ آداب و رسوم بومی، محلی (گویش ها و بازی های محلی  ...)  کارآفرینی ( تولیدات خانگی، صنایع دستی ) و  بخش  آگاهی رسانی خانواده ها در مواجهه با  آسیب های اجتماعی (اعتیاد، بیکاری و طلاق) در پارک قلعه باغ میگون برگزار می شود. شایان ذکر است چهارمین کافه مشاوره سطح شمیرانات با حضور سرکار خانم صادقی مشاور فرمانداری شمیرانات، سرکارخانم بهرامی (کارشناس روانشناس )  سرکار خانم ابطحی (کارشناس بهداشت و تغذیه ) آقای کیارستمی (معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری)  و خانم کیارستمی ( مسئول مجتمع فرهنگی شاهد ) و تنی چند از  فرهنگیان  در پارک قلعه باغ افتتاح شد و از این پس با خدمات بهداشت روان و جسم در خدمت همشهریان گرامی با هماهنگی فرهنگسرای میگون می باشد.

در بخش نمایشگاهی این برنامه علاوه بر حضور بانوان هنرمند که صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را به نمایش گذاشتند، بانوان هنرمند معلول موسسه فرشته های نازنین نیز پذیرای بازدیدکنندگان بودند که مورد استقبال اهالی قرار گرفتند. همچنین در بخش برنامه ویژه در خصوص آسیب های اجتماعی و راهکارهای برخورد با آن، شهروندان از سخنان مشاور فرهنگی فرمانداری و همچنین کارشناسان بهداشت و درمان رودبارقصران بهره مند شدند.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0