• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ 
next    /  6 prev
برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مكتب الزهرای اوشان
مراسم جشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت فرهنگسرای اوشان برگزار شد

ماه بـه نیمه رسیده اسـت و در‌های رحمت، بر روی جهانیان باز اسـت. فراوانی رحمت و نعمت اسـت و جان‏‌ها آکنده از عشق اسـت. ماه بـه نیمه رسیده اسـت که این چنین در کامل‌ترین صورت خویش بـه جلوه‏‌گری، دست ‏افشانی می‏‌کند. ستارگان بـه تکاپو درآمده ‏اند گرداگرد ماه. بدری در آستانه حُسن خودنمایی می‌‏کند؛ ماه تمامی که از ذخیره هستی بـه زمین هدیه داده شده اسـت. حَسَن، آینه حُسن خداوندی اسـت. مجتبی، در آغوش پاک‏‌ترین مادران عالم چشم بـه جهان گشود و میوه قلب رسول اللّه‏ شد. آمد و کرامت را از پدر آسمانی ‏اش آموخت و چراغ کرامتش را برای اهل زمین برافروخت. ثمره زندگی علی و فاطمه «ع»؛ پا بـه جهان خاکی گذاشت. خاک تا افلاک غرق نور و سرور شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون؛  در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سالروز میلاد سبط اکبر و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به همت فرهنگسرای اوشان و با همکاری بسیج خواهران مراسم جشنی را در مکتب الزهرای اوشان برگزار کرد.
دراین مراسم پیرامون سیره و فضایل و کرامات امام حسن (ع) سخنرا نی شد و همچنین با مولودی خوانی، اجرای مسابقه ی فرهنگی و برنامه های متنوع، ساعات مفرحی برای حاضرین رقم زده شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0