• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ 
جلسه اصلاح هندسی ورودی میگون با هدف روان سازی ترافیك
اجرای طرح های هندسی و ایمن سازی تقاطع های شهر اوشان، فشم، میگون جهت بهبود وضعیت ترافیک

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون؛ تقاطع ها، بخش اجتناب ناپذیر شبکه معابر شهری می باشند که به دلیل وجود جریان های ترافیکی در محورهای مختلف، از جمله نقاط حادثه خیز به شمار می روند.مطالعات اصلاحات هندسی در معابر شهری، از اولویت‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود که در مناطق مختلف شهر شناسایی و مشکلات ترافیکی و همچنین انجام مطالعات لازم در خصوص حل این مشکلات، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
هدف از این مطالعه افزایش ظرفیت و قابلیت گذردهی تقاطعات، کاهش احتمال برخورد میان وسایل نقلیه موتوری ، غیرموتوری و پیاده ها، تأمین آرامش و راحتی برای استفاده کنندگان با توجه به ملاحظات ایمنی، اقتصادی و زیست محیطی است.
در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و تهدید می نماید، به علاوه خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل و نقل در جوامع امروزی می باشد، لذا روان سازی جریان های ترافیکی یکی از مهمترین روش های موثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.
در این راستا جلسه اصلاح هندسی ورودی میگون با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی، معاونت فنی عمرانی شهرداری و مشاور طرح در دفتر شهردار برگزار شد و ضمن ارائه توضیحات فنی اجرای اصلاح هندسی معبر ورودی میگون توسط مشاورطرح، حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
مهم ترین شاخص برای کنترل مسائل ترافیکی را بایستی در اجرای طرح های هندسی و آرام سازی و ایمن سازی خلاصه نمود که با اصلاح آن در موارد ضروری به بهبود وضعیت ترافیک منطقه کمک و ضریب ایمنی تردد شهروندان افزایش خواهد یافت.

 

امتیاز :  ۲.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0