• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ 
next    /  3 prev
📷 مدیریت كنترل اپیدمی كووید ۱۹ با اجرایی شدن طرح ملی شهید سلیمانی
فرهنگسازی پیشگیری از شیوع بیماری با نرم افزار شاد در دانش آموزان
🔹 طرح ملی شهید سلیمانی در رودبارقصران با هدف قطع زنجیره شیوع و کنترل ویروس کرونا با مشارکت اجتماعی و سازمانی کلید خورد

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامي شهر اوشان،فشم،میگون؛در راستای اجرای طرح ملی محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه ای با حضور رییس شورای اسلامی شهر، معاون شهردار، شورای شمشک دربندسر، نماینده دفتر ستاد نماز جمعه، روسای بسیج حوزه خواهران و برادران، رییس اداره آموزش و پروش رودبارقصران، واحد اصناف شهرداری، اورژانس رودبارقصران و مدیرشبکه، معاونین بهداشت و درمان شمیرانات و مسئول مرکز جامع خدمات سلامت فشم در سالن جلسات شهرداری تشکیل و کمیته های مربوطه تشکیل و وظایف هر کدام از کمیته ها مشخص گردید.

اکبر هوشمند معاون شهردار اوشان،فشم،میگون در این جلسه با بیان پیشنهادی تحت عنوان استفاده از بستر نرم افزار شاد برای انتقال تجربیات مقابله با ویروس کرونا گفت: از طریق این برنامه می توان فرهنگسازی مقابله با ویروس کرونا را گسترش داد. اینگونه کودک ما همراه با یادگیری دروس خود نحوه مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز فرا می گیرد.

بر نامه ریزی برای آموزش گسترده نیروهای جهادی و داوطلب انجام و این طرح محله محور با رویکرد مدیریت بیماری کرونا از طریق هم افزایی مشارکت اجتماعی و سازمانی وارد فاز عملیاتی گردید .<br /> تست گسترده، بیمار یابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی از اهداف این طرح اعلام شد.</p>

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0