• تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ 
پیام ریاحی شهردار اوشان فشم میگون بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)
رضا ریاحی با صدور پیامی سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون؛ متن پیام رضا ریاحی بدین شرح است :

 

بسمه تعالی

 

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و پانزدهم خردادماه نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید.

 قیام پانزدهم خرداد، قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت تلقی می شود .

 

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران ، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به هموطنان عزیز بویژه مردم متدین شهر اوشان فشم میگون تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.

رضا ریاحی

شهردار اوشان فشم میگون

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0