• تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ 
next    /  5 prev
در آئین معارفه شهردار اوشان،فشم،میگون عنوان شد
امام جمعه رودبارقصران: ایجاد درآمد پایدار پیگیری شود
فرماندار شمیرانات: "ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مطالبات مردم توسط شهردار اجرایی شود"  مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری: "مدیران شهری در ایجاد آرامش و حفظ هویت فرهنگی تلاش کنند"
روز چهارشنبه 19 آبان ماه با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین استانی و شهرستان شمیرانات مراسم معارفه شهردار اوشان،فشم،میگون برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون؛ سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبارقصران در آئین معارفه شهردار، ضمن آروزی موفقیت برای وی، با بیان اینکه شهردار قوی باید اصول شایستگی را در بالاترین سطح رعایت کند عنوان کرد: در واقع باید اصول خدمتگزاری به مردم و شهر را بداند.
وی قدرت مدیریت کلان در مدیران را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از مشکلات شهرداری های ما این است که درآمد پایدار ندارند و مدیریت شهری دوره ششم باید تلاش خود را در تحقق این هدف یعنی ایجاد درآمد پایدار بگذارند و امید است این موضوعات پیگیری و مرتفع شود.
سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات با ایراد سخنانی گفت: از امروز بایستی با یک برنامه جدید و با استفاده از ظرفیت های گوناگون ، متعدد و مختلفی که در حوزه اداره شهر توسط مردم فرهیخته به شوراهای اسلامی سپرده شد گام برداشته شود و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون نیز جزو پیش قراولان برای انتخاب شهردار بودند.
فرماندار شمیرانات پیگیری مطالبات مردم را جزو مهمترین اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت: ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مطالبات مردم توسط شهردار اجرایی خواهد شد و وفق ضوابط مقررات پیگیری می شود.
طاهری نسب مدیرکل امور شهری استانداری عنوان کرد: ایجاد آرامش و حفظ هویت فرهنگی شهر ها و بالابردن کیفیت زندگی از نکات مهمی است که مدیران شهری باید برای آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی در پایان عنوان کرد: در هزار سوم مدیریت شهری در حال توسعه از یک تشکیلات خدماتی و عمرانی در حال تبدیل شدن به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است. باید همکاران ما در مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمد پایدار و شناسایی راهکار آن باشند.
سلیمانی رئیس شورای اسلامی شهر و شهبازی شهردار اوشان فشم میگون نیز در سخنانی کوتاه  ضمن تشکر از حضور مسئولین و معتمدین بر همدلی و مشارکت سازنده مسئولان تاکید کردند و خواستار همراهی شهروندان در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری به منظور توسعه همه جانبه شهر شدند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0