به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون؛ این دوره ها با هدف آموزش و افزایش سطح آگاهی کارکنان شهرداری برگزار می گردد.
شایان ذکر است کلیه قراردادها و مناقصات شهرداری اوشان فشم میگون با هدف شفاف سازی بیشتر و خدمات رسانی بهتر در سامانه ستاد ثبت می شود. پیمانکاران میتوانند با مراجعه به این سامانه در مناقصات و مزایدات پس از ثبت نام شرکت نمایند.
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یا ستاد با هدف عملیاتی کردن تجارت الکترونیکی معاملات دستگاههای اجرایی دولتی، با رعایت کلیه مراحل مناقصات و مزایدات در سال ۱۳۸۸ به تصویب هیات وزیران و تایید شورای نگهبان رسیده است. در این سامانه دستگاههای اجرایی میتوانند معاملات خود را به صورت آنلاین و در یک بستر شفاف و امن انجام دهند. برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام و ورود کاربران وجود دارد.