• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ 
  • کد خبر : ۴۹۸۳
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شمیرانات در اوشان
جلسه شورای فرهنگ عمومی شمیرانات با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون در محل سالن اجتماعات شاهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید لواسانی،حجت الاسلام و المسلین سید مجتبی حسنی، ساداتی فرماندار شمیرانات و حاج صفت اله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر ، مهندس ریاحی شهردار محترم و علی پناه رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان شمیرانات، مهندس موسوی بخشدار رودبارقصران، مهندسدانش آموز بخشدار لواسانات و تنی چند از دیگر مسئولان حضور داشتند.

حجت االاسلام و المسلمین حسنی در این جلسه طی سخنانی گفت: امیدواریم برگزاری این جلسات ضمن شناسایی آسیب ها راه حل آن نیز توسط مسئولان محترم تبین گردد.

امام جمعه رودبارقصران به اهم مشکلات بخش رودبارقصران اشاره داشت و گفت: پدیده سگ گردانی، پارتی های شبانه و ... از جمله مسائلی است که ایجاد ناهنجاری می کند و باید با آن برخورد گردد.

فرماندار شمیرانات با تقدیر ازاقدامات فرهنگی صورتگرفته در چند ماهه اخیر و مشارکت مردم به همت ائمه جمعه در طرح مواسات و جمع آوری کمکهای مردمی به مبلغ 240 ملیارد ریال تقدیر و تشکر کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن اشاره به دیدار های مردمی شهرداران مناطق مختلف شهرستان شمیرانات بخاطر پاسخگویی این مسئولان خدوم به مردم تشکرد کرد. دراین جلسه مشکلات سطح مناطق رودبارقصران و لواسانات نیز به بررسی گذاشته شد و تصمیم گیری های لازم صورت پذیرفت.

صفت اله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون نیز در نشست شورای فرهنگی و عمومی با اشاره به عمر یک ساله شورای داوری اصلاح ذات البین ستاد اقامه نمازجمعه رودبارقصران بیان داشت: در طی یکسال اخیر  به 230 پرونده رسیدگی شد که به لطف الهی از این تعداد بیش از 85 پرونده به سازش میان طرفین ختم گردید.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش با بیان اینکه در این مدت به بیش از 700 نفر مدد جوی قضایی نیز مشاوره رایگان ارائه شده ادامه داد: قصد داریم در بخش لواسانات نیز برای نخستین بار اصلاح ذات البین و صلح و سازش را اجرایی کنیم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0