• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 16
next    /  6 prev
شهروندان اوشان فشم میگون در پیاده‌روی خانوادگی "گلگشت" گرد هم آمدند
برنامه پیاده‌روی خانوادگی "گلگشت" به مناسبت هفته فرهنگی شمیرانات برگزار شد

 

شهر اوشان فشم میگون، 28 اردیبهشت ۱۴۰۳ - به مناسبت هفته فرهنگی شمیرانات، برنامه پیاده‌روی خانوادگی با عنوان "گلگشت" با حضور اقشار مختلف شهروندان در مسیر زیبای آبشار کلوگان برگزار شد. این رویداد توسط شهرداری اوشان فشم میگون و با همکاری بخشداری و شورای اسلامی بخش ترتیب داده شده بود.

در ابتدای این برنامه، سید محمدرضا شهبازی، شهردار اوشان فشم میگون، به سخنرانی پرداخت و ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، گفت: "هدف از برگزاری این برنامه، ترویج فعالیت‌های سالم و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده‌ها است. امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود سلامت جسمی و روحی شهروندان برداریم."

پس از آن، فرزاد آقا محسنی، رئیس شورای اسلامی شهر، به اهمیت این‌گونه برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: "برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مانند 'گلگشت' نه تنها باعث نزدیکی بیشتر خانواده‌ها به طبیعت می‌شود، بلکه نقش مهمی در تقویت شور و نشاط میان شهروندان دارد." در پایان این مراسم، قرعه‌کشی انجام شد و به برندگان جوایزی اهدا گردید. این برنامه با استقبال گرم و پرشور شهروندان مواجه شد و لحظات خوشی را برای خانواده‌ها رقم زد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0