• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ 
  • کد خبر : ۵۱۱۵
next    /  2 prev
گسترش فضای سبز در منطقه از اولویت های مدیریت شهری
در نشست مشترک مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران موضوع افزایش سرانه سبز و ادامه پروژه های جنگل کاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون؛ در حاشیه این نشست رضا کربلایی میگونی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گفت: ادامه پروژه درازچال فشم و سپید کمرچال مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در طرحی مشارکتی با همدلی و موافقت منابع طبیعی، شهردار و اعضای شورای شهر تمدید و تبین طرح های جدید جنگل کاری صورت گیرد.

وی گفت: با مساعدت مسئولان منابع طبیعی مقرر شد بخش های باقیمانده از 120 هکتار اراضی درازچال توسط این نهاد جنگل کاری شود. و وظیفه صیانت از آن برعهده شهرداری باشد. همچنین در سپید کمرچال 30درصد باقیمانده طرح جنگلکاری تکمیل و تا سال آینده به بهره برداری میرسد. کینچال موسو، جاده سلامت فشم، سیلواز و ... از دیگ نقاطی بود که به منظور جنگل کاری شناسایی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون بیان داشت: امیدواریم با تکمیل این طرح ها بتوانیم گامی در جذب گردشگر و اشتغال جوانان نیز برداریم و در آینده به منبع درآمدی برای شهرداری تبدیل بشود.

موضوع دیگر مورد اشاره کربلایی میگونی مبحث چرای بیرویه دام در رودبارقصران بود و گفت: به کمک مسئولان منابع طبیعی استان طرح های پیشگیرانه در جهت جلوگیری از ورود دام و چرای بیرویه در شهر اتخاذ گردید.

وی درپایان گفت: به همراه مسئولان منابع طبیعی استان بازدید میدانی از مدرسه یخنوردی نیز بعمل آمد و در این خصوص نیز مسئولان منابع طبیعی قول مساعدت دادند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0