• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 12
next    /  3 prev
برگزاری گردهمایی بزرگ انجمن معتادان گمنام در رودبارقصران

 

گردهمایی انجمن معتادان گمنام (NA) با حضور علاقمندان و اعضای این انجمن روز پنجشنبه در سالن اداره ورزش و جوانان رودبارقصران برگزار شد. 


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل؛ این مراسم با حضور ایوبی رئیس شورای اسلامی شهر و آقا محسنی عضو شورای اسلامی شهر  برگزار گردید و طی آن به مشکلات اعتیاد و راهکارهای مقابله با این معضل اجتماعی پرداخته شد.

در این گردهمایی، سخنرانی‌های متعددی توسط انجمن NA انجام گرفت. همچنین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت آگاهی‌بخشی و مقابله با معضل اعتیاد نیز برگزار شد که با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان همراه بود.

محسن ایوبی رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه NA یک برنامه بهبودی است عنوان کرد: "اعتیاد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین معضلات اجتماعی، تأثیرات مخربی بر خانواده‌ها و جامعه دارد. در این برنامه پیرامون ۱۲ قدم و ۱۲ سنت NA  و تاثیرات مثبت آن بر زندگی سخنرانی های اثر بخشی ایراد شد. برگزاری چنین برنامه‌هایی فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی و مشارکت همه‌جانبه در مقابله با این آسیب اجتماعی است.

فرزاد آقا محسنی عضو شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی اظهار داشت: "این گردهمایی علاوه بر افزایش آگاهی مردم درباره بلای خانمان‌سوز اعتیاد، به ایجاد همبستگی و همدلی میان افراد بهبودیافته و خانواده‌های آن‌ها کمک می‌کند. این‌گونه برنامه‌ها نه تنها از نظر فرهنگی اهمیت دارند، بلکه از منظر اجتماعی نیز می‌توانند راهگشای بهبود شرایط و ارتقای سلامت جامعه باشند.

این برنامه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون در راستای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به اعتیاد و تقویت روحیه اجتماعی برای حمایت از بهبودیافتگان و خانواده‌های آنان برگزار شد و به موضوعات مختلفی از جمله پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای حمایت از افراد مبتلا پرداخته شد.

🔰 eita: @sh_qasran

Bale: @sh_ghasran

🌐 www.ghasranshahrdari.ir 

✅روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0